El passat dissabte una delegació del DESPERTA FERRO! va assistir al DBMM Games Day organitzat pels companys de l'ALPHA-ARES de Barcelona. Va ser una magnífica oportunitat per intercanviar opinions i experiències entre jugadors continentals i illencs i aprofitar per rompre la nostra proverbial endogàmia al joc.
Vam jugar dues partides per hom, amb resultats desiguals però globalmet dignes per la representació mallorquina (gràcies, Joan, per salvar-nos la cara!).
Així, en Joan va vèncer amb els seus turcs als dos contrincants (Early German i Khurasanian). Com veis no té pietat ni amb els de la seva mateixa religió.
En Toni va dur la pitjor part, ja que els seus esforçats cavallers varen ser engolits per les masses germàniques i pels pèrfids centreasiàtics (com en Joan, es va pegar amb l'Early Geman i amb el Khurasanian).
Els meus macedònics no es lluiren gaire: empataren amb els Huns (però els seus cavalls estàven rebentats de tant de córrer davant les meves piques!) i foren derrotats pels Pre-Feudal Scots (els meus piquers estàven rebentats de tant de córrer darrere els huns!).
Resultats parcials a banda, el global de la jornada va ser l'esperat: ens ho vam passar extraordinàriament bé i vam riure força, fins i tot abans de les cerveses del dinar. Per cert, molt bò el sushi!
Ara, unes quantes fotos per donar color al tema.
Alexandre intentant conquerir Escòcia
Cavalleria Khurasan
¡Aitor, quiero ver un bagaje come éste en la próxima partida!
Khurasan vs. Polonesos
Els dos generals, amistosament reunits després de la batalla.
El repòs dels guerrers.
Els successors macedònics també intenten conquerir Escòcia.
Mc Xavi i jo, després de la meva derrota. Afortunadament, no es veu el punyal...
Vista general del show
No me crec que aquí hi juguin!
Per acabar, donar les gràcies als companys de l'ALPHA-ARES per la seva hospitalitat i el seu fair play. Molt especialment, agrair a David Cantó (Alma Mater de la jornada) la seva paciència amb tots els que, sistemàticament, el consultavem a ell en lloc de les regles!