Amb el retard que em caracteritza (vaig millorant, he passat de dues setmanes a quasi tres
), aquí teniu una breu descripció i algunes fotos de la nostra darrera visita al Principat, el passat 25 de setembre, en ocasió del II DBMM Games Day de Barcelona.
Com sabeu, en aquesta ocasió l'esdeveniment va tenir lloc a Gavà, per gentilesa del Club Tessen, que va aconseguir un excel·lent local municipal.
La jornada va consisitir en partides individuals (7 taules, amb un total de 14 partides al llarg del dia), recreacions històriques (Hydaspes i Tannenberg) i una demo d'una adaptació de DBA a la Guerra del Set Anys, obra (com sempre) de la fèrtil ment den Marc.
L'organització, a càrrec del Nostre Benvolgut Landmeister David Cantó, com sempre esplèndida: parelles fetes des del començament, partides històriques organitzades i taules a punt.
Comencem amb algunes vistes generals del local, abans de començar l'esdeveniment. En la segona es veu en Biel comprovant la perfecta alineació del seu exèrcit i fent de cap un aixecament topogràfic del terreny. El teodolit no li varen deixar pujar a l'avio, creien que era una direcció de tir AA
I ara, les partides.
Els romans del Nostre Ínclit i Benvolgut President (hauria de dir Cònsol, en aquest cas?) s'estrenen en front dels gals. Supòs que està clar quins són els romans i quin són els gals...
En Toni amb els sues sàrmates contra els escocesos den Xavi (primer classificat de la Lliga Catalana... quin luxe!)
Els meus francesos contra els micènics:
En Biel i n'Ignasi, a punt de discutir sobre la colonització catalana de la Índia:
Per descansar un poc, una vista general de la sala en plena animació, amb les batalles d'Hydaspes (esquerra) i Tannenberg (dreta), en primer plà.
Alguns detalls d'Hydaspes:
Crec que no és difícil imaginar qui és aquest
Seguint amb les partides, aquí tenim a n'en Lluís pegant-se amb els mongols:
Després de reposar forces a un restaurant proper, on feien les pizzes amb molta de cura i detall (a la meva hi havien posat els quatre formatges un per un, com a mínim)
i abans de tornar a les bufetades, es va procedir a fer entrega a n'en Xavi del trofeu de guanyador de la Lliga Catalana de DBMM.
I tornen les bufetades.
El Paixà Örtünyük contra els escocesos:
El principal objectiu dels turcs: el comandament aliat víking
En Lluís contra el ja cèlebre Papirexèrcit Xinès:
I el Nostre Ínclite i Benvolgut President, a punt de saber com es sentien els romans a Carrhae:
I no jugàven al pàrquing!
Als meus francesos no els anava molt millor contra els Huns Heftalites:
Sí, això de l'esquerra del meu C-in-C és un FORAT
Finalment, la foto de grup de l'equip del Despertaferro:
I fins aquí el relat d'un dia fantàstic, en el que el més destacable no van ser les partides, sino la magnífica acollida del amics de l'Alpha i del Tessen, el bon ambient i la companyia. Moltes gràcies a tots!