El passat 18 de maig es va celebrar a Gavà, organitzat pe RECS i Alpha-Ares, el DBMM Games Day de Barcelona d'enguany. No podia faltar una representació del Desperta Ferro! a tan important esdeveniment.
Com ja és habitual, la jornada es va estructurar al voltant de la reconstrucció d'una batalla històrica (aquest any Arsuf, a la Tercera Creuada), a més de diverses partides freelance de DBMM200 a 240 AP.
I com que el que tothom vol veure són les fotos, aquí les teniu. Primer, una vista general de l'esdeveniment:
I l'espectacular reconstrucció d'Arsuf. Enhorabona als organitzadors, tant per l'escenografia com per les figures. Sense voler desmerèixer als àrabs, els creuats (majoritàriament de Legio Heroica) eren realment impressionants!
Vista general a l'inici de la batalla, amb l'exèrcit cristià dirigint-se cap a Arsuf i el musulmà forçant la marxa per interceptar-lo:
Un poc més tard, els dos exèrcits deplegats a la plana, cada un disposat a defensar la seva Fe:
Al front de l'exèrcit Creuat, no podia faltar en Ricard Cor de Lleó (la foto no li fa justícia, la meva càmara no estava inspirada)
Mentrestant, nosaltres a les nostres partidetes. A mi em va tocar la primera partida contra el Sr. Verd i els seus romans tardans:
Els meus pobres bàrbars escocesos, estaven impressionats per tants d'uniformes llustrosos!
I per això, varen decidir combatir sense ordre ni concert i deixar que qui es preocupés fós el romà, que està acostumat a pensar
Al mateix temps, es desenvolupava una partida al cim.
I en Toni també defensava els nostres colors contra els romans, amb força èxit:
Després de tot el matí de combats, es feia imprescindible restaurar-nos. Per cert, un dinar exquisist.
Sí, el primer per la dreta és el nostre infiltrat a Barcelona, que en aquesta ocasió combatia amb les seves tropes per la glòria d'Al·lah.
I després del merescut descans,
once more unto the breach!
La batalla d'Arsuf continuava en tota la seva cruesa, amb les tropes cristianes i musulmanes enfrontant-se als afores de la ciutat mateixa:
A la fí, els musulmans aconseguiren una ajustada victòria, impedint que els creuats arribéssin a a la seguretat de la ciutat.
Jo vaig tenir l'honor d'enfrontar-me a un exèrcit teutònic, dirigit pel Landmeister en persona!
Com podeu suposar, això va ser excessiu pels meus pobres bàrbars escocesos, que es van haver de batre en retirada
, això sí, no sense haver causat força baixes en les fileres de l'orgullosa cavalleria teutònica!
La foto de grup, amb tots els companys de la jornada:
Per acabar, donar l'enhorabona als amics de Gavà i Barcelona per l'organització i les gràcies per la seva hospitalitat i bon ambient de joc. Ens veim a Palma a l'octubre!