Amb el retard que em caracteritza i per fer callar els rumors que afirmen que no he dit rès del torneig de DBMM per haver fet penúltim
, aqui va una petita descripció i fotos de l'esdeveniment.
Primer de tot, dir que les jornades de l'Alpha-Ares són unes jornades com cal: moltes taules, molts jugadors, molts visitants, CANTINA-BAR, botigues... allò semblava anglo-saxó!
D'acord, la Kantine era un poc peculiar, però és que la gestionaven uns reenactors de la Wehrmacht, i ja se sap que aquesta gent sempre són molt professionals. I sí, el que està xumant càmara és en Javi.
Just entrant, trobarem les taules destinades al DBMM: 5 taules pel torneig i una taula doble per a la reconstrucció d'Issus. La comptència de FOG tenia (si no vaig comptar malament) una dotzena de taules, o sigui que els "minoritaris" de DBMM no vam fer una mala marca.
El torneig va ser a dues partides (no mos voliem estressar), una al matí i una a la tarda i la classificació es va fer pel sistema de punts definit a les regles, una bona idea per tornejos amb poques partides. A més, si en Barker ho ha dit, HA de ser una bona idea!
A continuació, algunes fotos del torneig.
N'Ignasi els seus huns veient-se les cares amb en Javi i els seus cartaginesos.
N'aitor, sofrint en front del micènics den Cèsar.
Els meus francesos, disposat a enfrontar-se amb els romans de n'Òscar. Sí, allò del fons no és de la taula del costat, és el maleit flanqueig que em va costar la partida!
Odio als númides!
Altra vegada els meus francesos rebent de per tot dels escocesos den Xavi. Tot sigui per la Auld Alliance!
La classificació final del torneig:
Xavi: 45 punts
Òscar: 36 punts
Aitor: 30 punts
Ignasi: 29 punts
César-Juanjo:27 punts
Javi: 22 punts
Miquel: 6 punts
Toni: 4 punts
Afortunadament hi eren els joves per salvar-nos la cara: n'Aitor dins els Top Three i en Javi amb una puntuació més que digna. Toni, tu i jo hem de cercar una cosa més per a la nostra edat (truc, escambrins?)
!
La reconstrucció d'Issus va quedar realment impressionant: tant la falange macedònica com la greco-persa eren dignes de veure. Al final, es va repetir el resultat històric, amb una victòria de n'Àlex.
I no oblidem al nostre representant al torneig de Lassalle, en Paco, atupant francesos:
Seguint amb el tour per la sala, unes fotos de les demostracions estàtiques de la Librería Atlántica en 28 mm. Xiqui, no miris!
Guerres Carlines:
Napos:
Antiguitat tardana:
Més 28 mm, però ara de la secta del Senyor dels Anells:
I ara de la Guerra de Secessió Americana:
També teniem torneig de FOW amb un caramull de taules (es veu que també pega fort):
I per acabar, la impressionant demostració dels reenactors dels Septimani Seniores:
Resumint, el dia complet que tot wargamer necessita de tant en tant!
Per acabar, m'agradaria aprofitar per donar l'enhorabona a la organització, tant del torneig de DBMM com de les jornades en general, per l'excelent resultat. Ens hi tornam a veure el 2011!