Jaume Berenguer
Cantidad de envíos : 5 Fecha de inscripción : 10/09/2009
| Tema: presentaciò Jue Sep 10, 2009 9:57 pm | |
| hola ha tots soc un chicot de Benissa un poble de la provincia d'Alacant li pegue al warhamer(cada volta menys:roll: ) i al FoW (cada volta mes ) a mes de algun projecte que tinc en marxa be mes que res em passe per aci pera deixar-vos la programació de unes jornades que faig en fi fins ara i que rulen be els daus | |
|
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: presentaciò Vie Sep 11, 2009 8:03 pm | |
| Gràcies per ser per aquí i ben trobat!
Mos llegim!!
Salut!! | |
|
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: presentaciò Vie Sep 11, 2009 8:43 pm | |
| Benvingut siau!! Ens cauen una mica enfora aquestes jornades, no obstant, el proper gener ens anem 8 integrants del club al torneig de FOW d'Alcoi. Si t'animes a venir el proper dissabte a les que muntem trobaras mes gent d'Alacant. Salut! | |
|
Jaume Berenguer
Cantidad de envíos : 5 Fecha de inscripción : 10/09/2009
| Tema: Re: presentaciò Vie Sep 11, 2009 10:19 pm | |
| m'agradaria poder anar però de moment tinc cubert el cupo de permisos amb tot el foolo de fer les jornades, a les de alcoi si que vaig i gugare en els meus paraques americans | |
|
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: presentaciò Vie Sep 11, 2009 10:27 pm | |
| Idó a Alcoi ens coneixeras, Ens resconeixeras per que serem els que xerren raro i ho miren tot amb ulls molt oberts i amb cara de desorientats Ja ens publicaras un link amb les fotos i els resultats del torneig. Salut! | |
|