Bon vespre a tots:
He trobat aquest foro de Wargames per la revista Wargames soldados y estrategia.
Fa ja bastants d'anys que tinc aquest hobby, però mai havia contactat amb altre gent que s'hi dediqués.
Tinc aproximadament unes mil figures de plom de escala 25/28 mm de diferents marques 8Wargames Foundry, Essex, Dixon, Hot spur i Mirliton) pertanyents a les Guerres de Italia, Guerra Civil Anglesa i de la LLiga de Ausburg. Pel que veis el meu període de la història preferit és el que els anglesos denominen Pike and Shot, jo prefereix dir Renaixement.
Sol jugar tot sol, a vegades puc replegar un parent, amic, benefactor i ho faig jugar amb jo.
Jug amb un joc de regles fet per jo mateix recollint bocins de per aquí bocins de per allà, que en permeten jugar campanyes de aquest període fent batalles campals, setges i batalles navals.
Si vos interessa aquest període tinc regles traduïdes del anglès per jugar batalles, setges i navals, a més de traduir llibres del anglès. El darrer que he traduït es un de Batalles de la Guerra de Successió Espanyola, escrit a finals del segle XIX, que ja no se edita, si esteis interessats vos ho puc passar.
Be ja vos he contat tota sa meva vida de Wargames, estire a la guait del vostro foro.
Fins ara.
P.D. : si puc qualque dissabte passaré per la direcció a visitar-vos.
adeu, fins aviat.