DESPERTA FERRO!!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DESPERTA FERRO!!

FORO DEDICADO A LA ASOCIACION CULTURAL DE MODELISMO HISTORICO Y DE FICCION ILLES BALEARS. Estamos en C/Armador Valentí,23. Palma de Mallorca (Viernes y sabados tarde a partir de las 16 h).
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions

Ir abajo 
+2
Megas Domestikos
Molay
6 participantes
AutorMensaje
Molay

Molay


Cantidad de envíos : 337
Edad : 84
Localización : Normalment a la lluna
Fecha de inscripción : 03/03/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeLun Feb 02, 2015 1:18 pm

Bones!!

Felicitar a tots els participants del passat torneig Big DBMM 100 Llibre I, o dit abreviadament, ¿Dónde estará mi carro?, per la seva assistència

Començàrem del dematí 8 participants, amb enfrontament aleatoris una vegada es designaran els 4 caps de sèrie segons la classificació de la lliga DBMM del 2014.

Jugador - Llista - # Carros

Joan - Lydian - 1
Cap de sèrie: Toni - Melukhkhan - 0
Cap de sèrie: Miquel - Early Northern Barbarians - 1
David - Libyan Egyptian - 4
Biel - Vedic Indian - 3
Cap de sèrie: Alberto - New Kingdom Egyptian - 3
Pere Villanovan - Italian - 0
Cap de sèrie: Andreu - Early Libyan - 0

Es sortejaren també les taules, i començaren les partides.
L’organització va posar els daus, evitem suspicàcies (tothom amb daus carregats i que endemés pertanyien a la taula) i per trencar les puntuacions es varen bonificar els resultats de les partides amb un:
• +1 Llista amb mes carros
• +1 Opció triada a la llista mes antiga de les dues.

Primera ronda!!

Contrincants i Guanyador
Toni VS David --> David
Miquel VS Joan --> Miquel
Alberto VS Pere --> Alberto
Andreu VS Biel --> Andreu

Es fan es creuaments entre els guanyadors, i es creuen el millor resultat contra el quart, i el segon contra el tercer, per així mirar de jugar una final entre els dos teòricament millors.

Segona ronda

Contrincants i Guanyador
Alberto VS Miquel --> Miquel
David VS Andreu --> Andreu
Meitat de taula
Toni VS Joan --> Toni
Pere VS Biel --> Biel

I arribem a la gran final. Els creuaments de l’horabaixa no contaven amb en David, que ja m’havia comentat que només podia jugar el dematí, de manera que jo com coordinador i jugador comodí vaig causar baixa també.

Tercera ronda i gran final

Andreu VS Miquel --> Andreu

Alberto VS Biel --> Alberto
Toni VS Pere --> Pere

La classificació final

Posició - Nom / Trajectòria
Campió!! - Andreu / W-W-L
2on - Miquel / W-W-L
3er - Alberto / W-L-W
4rts - A mitges entre:
Toni / L-W-L
Biel / W-L-L
Pere / L-L-W
7é - David / W-L
Cullera de fusta - Joan / L-L

Enhorabona al campió!!!
Endemés de la glòria de ser el guanyador del torneig, tindrà l’honor que figuri el seu nom a la primera plaqueta del “Wall of Fame – Desperta Ferro”.

Espectacular la lluita per la 4ta plaça, amb 3 participants empatats!!

Les meves partides, maldement els resultats no ho indiquin, varen ser molt divertides i molt igualades fins la darrera tirada. I va ser a la darrera tirada on el resultat marcava el guanyador de la partida.
La primera amb en Miquel, jo ja havia romput i el salvava el seu general en carro lluitant contra el meu general, el seu amb la porta tancada, i que la seva pèrdua significava la seva rotura i la meva victòria com a defensor, i amb en Toni, on una pica fast, descoratjada, va matar a un cavaller meu carregant-li  Crying or Very sad

Es varen veure molts de carros, Ps(I), Bw(I), Sp(I), Wb (F) i Pk(F) entre d’altra púrria, i era molt curiós amb llistes que es descoratjaven de manera mes o manco simple, com aguantaven fins la ruptura del 50% les tropes de mes de 2Mes.

Curiositats de la jornada:

  • N'Andreu a la postre guanyador, va arribar dues hores tard i amb una llista i exèrcits deixats


  • N'Alberto, a la seva segona partida, en lloc de jugar per guanyar, es va dedicar a fer figures i carrusels amb els carros per a un millor entreteniment del personal.


Maldement les taules fossin grans i els exèrcits petits, no va haver tàctiques dilatòries ni “amarrateguis”, la gent va jugar netament, com correspon entre cavallers  Cool

Al migdia, En Pere, Miquel, Toni i un servidor, ens varen recuperar de les lluites matinals amb un bon dinar al xinés.  drunken

Punt positiu: A la fi un torneig i llistes del llibre I
Punt negatiu: Donat el baix nombre de punts, esperava mes exèrcits preparats ex profés pel torneig.

Esper que la propera edició ja la puguem jugar a DBMM 240 AP, ho podríem fer cap a final d’any, ja que aquest torneig en realitat era del 2014  cheers
Poden ser molt interessants les llistes del Libis i el Villanovan, amb una massa d’infanteria que pega fort.

Per la meva part jo pintaré mes spearmen inferior que es varen portar com a valents lluitant contra warband i piques, i a la propera edició duré mes pastelitos i galletes ja que al final del dia no va quedar res  Very Happy

Les fotos de la jornada les deix pel company Miquel que te mes cap i manya.

Salut!


Última edición por Molay el Jue Feb 12, 2015 2:19 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
Megas Domestikos
Admin
Megas Domestikos


Cantidad de envíos : 143
Localización : Son Ferriol
Fecha de inscripción : 27/02/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: LES FOTOS   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeMar Feb 10, 2015 10:01 pm

Com sempre amb retard, però aquí teniu les fotos!

Vista general de l'esdeveniment:

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 1_zpsc1340ed5

I unes imatges dels diferents contrincants de la primera i segona ronda:

David (Egipci libi) contra Andreu (Libi antic):

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 2_zpsdd73e0af

Andreu (Libi antic) contra Biel (Indi Vèdic):

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 11_zps366e31fc

Joan (Lidi) contra Toni (Melukkhan... Com p***s se deu dir això en català?  scratch )

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 5_zps554ec68c

Pere (Vilanovà) contra Biel (Indi vèdic):

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 3_zps382802d7

Alberto (Egipci de l'Imperi Nou) contra un servidor (Bàrbars del Nord... i encantats de ser-ho!)

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 4_zps258f6974

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 1c5f2668-63a1-4cac-848e-58fdfd38b84b_zps60c129e5

Per cert, qui deia que els egipcis es dedicaven a maniobrar per sobre la taula? Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 7_zps6a0e65c7

Ja a l'horabaixa, tercera ronda i gran final.

Pere (Vilanovà) contra Toni (amb els Daixonses aquells...)

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 13_zps3c0a3e45

Biel (Indi Vèdic) contra Alberto (Egipci de l'Imperi Nou):

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 14_zpse0d655fb

Final entre Andreu (Libi antic) i jo mateix (Bàrbars del Nord):

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 15_zps1fa6e5e2

I la Final va acabar com es podia esperar: amb els meus bàrbars vilment massacrats pels libis de n'Andreu!  GLÒRIA I HONOR AL VENCEDOR!!!!!!  king  Basketball  Basketball  Basketball  Basketball

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions 17_zps52dce8bd

En resum, una jornada molt divertida que hem de repetir. El BDMM 100 va resultar molt adient pel periode, amb un flaire molt més "DBMM" del que inicialment es podria pensar, mantenint la diversió pròpia de les partides curtes i caòtiques.

Joan, enhorabona per l'idea i per l'organització! Promet pintar un exèrcit aposta per la propera edició!!!! Very Happy
Volver arriba Ir abajo
Le Duc

Le Duc


Cantidad de envíos : 184
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Re: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeMiér Feb 11, 2015 10:26 am

¡Felicidades por el torneo, Joan!

Siento no haber participado.
Parece que la jornada fue divertida. Buenas fotos, Miquel.

Espero poder participar en la próxima edición... pero si la piensas hacer para final de año, tendría que ponerme las pilas.

Un saludo.
Volver arriba Ir abajo
kelly
Admin
kelly


Cantidad de envíos : 755
Edad : 46
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 26/02/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Re: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeMiér Feb 11, 2015 7:35 pm

Enhorabona a tots els participants i sobretot a l'organitzador!!
Em va ser imposible asistir però per les fotografies pareix que tot va sortir beníssim!
Per la propera edició procuraré estar entre el llistat de participants. Very Happy
Volver arriba Ir abajo
https://despertaferro.superforo.net
deguais




Cantidad de envíos : 12
Fecha de inscripción : 28/11/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Re: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeMiér Feb 11, 2015 11:57 pm

Molt bon torneig Joan! Revisa els resultats que vaig guanyar a en toni ;-)
Volver arriba Ir abajo
Molay

Molay


Cantidad de envíos : 337
Edad : 84
Localización : Normalment a la lluna
Fecha de inscripción : 03/03/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Re: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeJue Feb 12, 2015 2:22 pm

Perdó, perdó, perdó,

¡¡Equivocació ja solucionada i resultats rectificats!! cheers

Faig saber a tota l'afició que per la meva part estic ampliant els meus lidis amb 3xcarros i 3 peanes de canets (Wb(F) ).

Ja vos podeu anar preparant per la propera edició a 240 AP!!! afro
Aquesta vegada no pens quedar el darrer Very Happy
Volver arriba Ir abajo
CHARLYNOHACESURF

CHARLYNOHACESURF


Cantidad de envíos : 302
Fecha de inscripción : 27/02/2008

Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Re: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitimeJue Feb 12, 2015 7:00 pm

A ver si puedo asistir al próximo, Very Happy ..enhorabuena a los participantes
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Empty
MensajeTema: Re: Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions   Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Torneig Llibre I - ¿Dónde estará mi carro? - Conclusions
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Torneig Llibre I DBMM – Mi carro me lo robaron
» El "reportero de guerra" estará el día 10.
» Més llibre 4
» Llibre 1 de DBMM
» Llibre 4 en marxa

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DESPERTA FERRO!! :: GENERAL :: TORNEOS Y COMPETICIONES-
Cambiar a: