Bones!!
Felicitar a tots els participants del passat torneig Big DBMM 100 Llibre I, o dit abreviadament, ¿Dónde estará mi carro?, per la seva assistència
Començàrem del dematí 8 participants, amb enfrontament aleatoris una vegada es designaran els 4 caps de sèrie segons la classificació de la lliga DBMM del 2014.
Jugador - Llista - # Carros
Joan - Lydian - 1
Cap de sèrie: Toni - Melukhkhan - 0
Cap de sèrie: Miquel - Early Northern Barbarians - 1
David - Libyan Egyptian - 4
Biel - Vedic Indian - 3
Cap de sèrie: Alberto - New Kingdom Egyptian - 3
Pere Villanovan - Italian - 0
Cap de sèrie: Andreu - Early Libyan - 0
Es sortejaren també les taules, i començaren les partides.
L’organització va posar els daus, evitem suspicàcies (tothom amb daus carregats i que endemés pertanyien a la taula) i per trencar les puntuacions es varen bonificar els resultats de les partides amb un:
• +1 Llista amb mes carros
• +1 Opció triada a la llista mes antiga de les dues.
Primera ronda!!Contrincants i Guanyador
Toni VS David --> David
Miquel VS Joan --> Miquel
Alberto VS Pere --> Alberto
Andreu VS Biel --> Andreu
Es fan es creuaments entre els guanyadors, i es creuen el millor resultat contra el quart, i el segon contra el tercer, per així mirar de jugar una final entre els dos teòricament millors.
Segona rondaContrincants i Guanyador
Alberto VS Miquel --> Miquel
David VS Andreu --> Andreu
Meitat de taula
Toni VS Joan --> Toni
Pere VS Biel --> Biel
I arribem a la gran final. Els creuaments de l’horabaixa no contaven amb en David, que ja m’havia comentat que només podia jugar el dematí, de manera que jo com coordinador i jugador comodí vaig causar baixa també.
Tercera ronda i gran finalAndreu VS Miquel -->
AndreuAlberto VS Biel --> Alberto
Toni VS Pere --> Pere
La classificació final
Posició - Nom / Trajectòria
Campió!! - Andreu / W-W-L
2on - Miquel / W-W-L
3er - Alberto / W-L-W
4rts - A mitges entre:
Toni / L-W-L
Biel / W-L-L
Pere / L-L-W
7é - David / W-L
Cullera de fusta - Joan / L-L
Enhorabona al campió!!!
Endemés de la glòria de ser el guanyador del torneig, tindrà l’honor que figuri el seu nom a la primera plaqueta del “Wall of Fame – Desperta Ferro”.
Espectacular la lluita per la 4ta plaça, amb 3 participants empatats!!
Les meves partides, maldement els resultats no ho indiquin, varen ser molt divertides i molt igualades fins la darrera tirada. I va ser a la darrera tirada on el resultat marcava el guanyador de la partida.
La primera amb en Miquel, jo ja havia romput i el salvava el seu general en carro lluitant contra el meu general, el seu amb la porta tancada, i que la seva pèrdua significava la seva rotura i la meva victòria com a defensor, i amb en Toni, on una pica fast, descoratjada, va matar a un cavaller meu carregant-li
Es varen veure molts de carros, Ps(I), Bw(I), Sp(I), Wb (F) i Pk(F) entre d’altra púrria, i era molt curiós amb llistes que es descoratjaven de manera mes o manco simple, com aguantaven fins la ruptura del 50% les tropes de mes de 2Mes.
Curiositats de la jornada:
- N'Andreu a la postre guanyador, va arribar dues hores tard i amb una llista i exèrcits deixats
- N'Alberto, a la seva segona partida, en lloc de jugar per guanyar, es va dedicar a fer figures i carrusels amb els carros per a un millor entreteniment del personal.
Maldement les taules fossin grans i els exèrcits petits, no va haver tàctiques dilatòries ni “amarrateguis”, la gent va jugar netament, com correspon entre cavallers
Al migdia, En Pere, Miquel, Toni i un servidor, ens varen recuperar de les lluites matinals amb un bon dinar al xinés.
Punt positiu: A la fi un torneig i llistes del llibre I
Punt negatiu: Donat el baix nombre de punts, esperava mes exèrcits preparats ex profés pel torneig.
Esper que la propera edició ja la puguem jugar a DBMM 240 AP, ho podríem fer cap a final d’any, ja que aquest torneig en realitat era del 2014
Poden ser molt interessants les llistes del Libis i el Villanovan, amb una massa d’infanteria que pega fort.
Per la meva part jo pintaré mes spearmen inferior que es varen portar com a valents lluitant contra warband i piques, i a la propera edició duré mes pastelitos i galletes ja que al final del dia no va quedar res
Les fotos de la jornada les deix pel company Miquel que te mes cap i manya.
Salut!