| Taula de Pintura El-Joan | |
|
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Taula de Pintura El-Joan Lun Feb 17, 2014 1:42 pm | |
| Aprofitant la trobada del dissabte, i que les vaig rematar el diumenge, pujar les Pk(F) (24 figures!!) que he pintat. Les bases encara estan pendentes Ja queda manco per les 40 x Pk(F) de la meva llista | |
|
| |
Le Duc
Cantidad de envíos : 184 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 30/09/2008
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Feb 21, 2014 10:05 pm | |
| | |
|
| |
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Sáb Abr 19, 2014 12:49 pm | |
| Aprofitant les festes, no he pintat minis, però si unes banderes i he empeanat unes hordes que tenia a mitges | |
|
| |
Le Duc
Cantidad de envíos : 184 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 30/09/2008
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Dom Abr 20, 2014 3:28 pm | |
| Good work, my friend! Quand tingui fotos dels meus chinesos, las pujaré. | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Mar Mayo 20, 2014 12:39 pm | |
| He acabat de pintar (fora bases) els meus hindús a cavall per deixar de demanar en préstec els de n’Aleix Comneno Aquí una mostra de com han quedat: Ara, lo proper en coa, a curt terme: • Rematar els detalls de la banda de Saga • Fer qualque unitat mes per Saga, una unitat de 12 x heartguard m’atreu (no se si arribaré) • Pintar 3 x Kn(S) serbis i un trompeter p’en Toni • Pintar 2 x Art(I) per vici • Pintar els 8 x elefants hindús per completar la llista anti-Paco A mig/llarg terme: • Mes Pk(F) i els bagatges hindús • Banda russa per Old Contemptibles • Algo en 28mm: ¿Ronin/BloodBowl/SBH-Mordheim? • Comana i pintura pels propers tornejos: o DBA (¿serbi/hongarès/albanès/moldawian/kushan?) o HOTT o DBMM llibre I – Llista amb molts de carros o FOW: IS-2 !!!!!! | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Miér Mayo 21, 2014 8:42 am | |
| Molt macos, Joan!
Tens molta feina per d'avant, per lo que dius.
Salut i força! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Mar Jun 03, 2014 12:30 pm | |
| Nou update!! Coincidint amb l'esforç pel darrer torneig de Saga, la unitat i el comandament a cavall ja amb els escuts pintats. Els hi manquen l'herba i els banners, però ja l'any que ve, amb la nova edició ja veurem Ara a veure que cau a la taula de pintura, ¿res de la llarga llista de material a mitges o res de nou cap al torneig FOW del club? Ara mes que mai, ¡Salut i República! | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Mar Jun 03, 2014 2:12 pm | |
| | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Sep 12, 2014 12:39 pm | |
| Aquí el resultat dels darrers paint & pizzas...... ¡¡mes hindús!! Quan dus ja tants d'aquests homonets, comencen a fer-se pesats i la qualitat de pintura i il·lusió cau Lo proper: acabar uns hindús mes, fer algo de FOW que tinc a mitges (poquet i per desconnectar d'antiguetat) i a continuació HOTTi DBMM Llibre I Salut! | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Sep 12, 2014 9:49 pm | |
| Encara pintas hindús? Jo em pensaba que ja el tenias acabat.
Anim, company, supos que ja et quedarán poquets! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Jue Nov 13, 2014 1:57 pm | |
| Bones, Duc mooolt de temps sense penjar novetats però no hi ha massa que contar, fent recompte, El projecte HOTT d’enanos, encara under construction i que els postejaré una vegada finalitzi, però lo que si que he pintat han estat un tracis amb rompaia, i que com bons mercenaris serveixen per un munter de llistes clàssiques. A continuació lo que tinc a la taula pendent de pintar, bàsicament qualcuns enanos i DBMM 100 variat. Ens llegim! | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Jue Nov 13, 2014 9:07 pm | |
| | |
|
| |
steiner Admin
Cantidad de envíos : 214 Localización : Marratxi Fecha de inscripción : 27/02/2008
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Sáb Nov 15, 2014 10:36 pm | |
| | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Lun Feb 16, 2015 1:41 pm | |
| La il•luminació i el fotògraf són molt dolents, però bueno, una nova actualització de les feines. Dels enans pintats no tinc fotos, esperarem el torneig de HOTT però ara toquen fotos dels ‘Lidis’ pintats pel passat torneig DBMM Llibre I - ¿Dónde estarà mi carro?, ja ampliant unitats cercant el torneig de 240 AP. Pels amics de la història, una mica d’inspiració de les úniques fonts que he trobat per pintar escuts dels proto-hoplites. I entren un nous convidats a la taula de pintura :
- SK francesos per Imperial Eagle
- Foners mallorquins per actualitzar el meu Pírric/succesor/macedònic
- Qualque serbi per acabar aquest exèrcit qualque dia
- Russos per FOW
Ens veiem!! | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Lun Feb 16, 2015 10:51 pm | |
| Molt macos, Joan!!! Però ja me diras com putes el teu general ha pujat el carro damunt la pedra! Bona feina, company! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Miér Feb 18, 2015 8:26 am | |
| Idó si, darrerament donen el carnet de conduir a tothom i d’aquí que el general, fora conductor (no cabien tots dos al carro), pel seus sants coxxxxx ha aparcat damunt la pedra Com que el xino del soterrani està traient feina, una nova actualització de la meva taula, uns canets lidis (3xWb(F)) i els seus pastorets, uns foners mallorquins, pesseters i amb mala llet, que tant poder lluitar per romans, cartaginesos, successors, ... Els propers en sortir, a falta de 2 -3 sessions, uns knights serbis (¡más madera es la guerra!) i els SK francesos que ja tinc imprimats juntament amb els artillers amb la primera capa i ja embetunats. | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Jue Feb 19, 2015 11:25 am | |
| | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Feb 20, 2015 1:32 pm | |
| | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Feb 20, 2015 10:07 pm | |
| Per cert, em sembla que soc lúnic que et segueixo... Ningú no se mira aquest foro! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Lun Mar 02, 2015 1:34 pm | |
| Bones, Els skirmishers ja pintats, es pot comprovar el abans i el després, i una peana de knights 'serbis'. Queden per acabar els artillers i ja veurem després Salut, | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Lun Mar 02, 2015 1:43 pm | |
| Bona feina, Joan!
Com sempre, segueix fidel a la teva taula de pintura.
Vols que la possi al facebook per que tothom el vegi? | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Lun Mar 02, 2015 1:48 pm | |
| | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Mar 06, 2015 1:41 pm | |
| ¡On fire! Continuo pintant, poc a poc, però mir de fer una mica cada setmana. Aquesta setmana he finalitzat amb els artillers redux. Les fotos són millorables però bueno, així ja queda constància. Ah! I avui horabaixa i vespre, ¡paint & pizza al club! Veniu tots amb els pinzelles preparats. | |
|
| |
Le Duc
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Vie Mar 06, 2015 6:17 pm | |
| | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan Miér Mar 18, 2015 1:35 pm | |
| Bones, Les meves darreres feines Cossacs per jugar a Little Contemptible Armies (WWI i RCW), a cavall i a peu I uns arquers que els he repintat els escuts, no m’agradaven com els tenien Enguany és profitós, i lo proper en coa, americans i russos per FOW que vaig preparar al darrer paint & pizza. @Salva, ja que som els únics al foro, diguem que em queden molt bé i jo et diré lo mateix a les properes teves!!! Salut! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Taula de Pintura El-Joan | |
| |
|
| |
| Taula de Pintura El-Joan | |
|