| Camí d'Alcoi!!! | |
|
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Camí d'Alcoi!!! Lun Dic 07, 2009 1:37 pm | |
| Bones, Cara a la propera competició de FOW a Alcoi, tinc la loca idea de participar-hi amb un exèrcit soviétic cossac. A diferència dels altres anys, l'elecció d'enguany no és fer un exércit competitiu si no un exércit molt poc vist i estètic La llista d'exércit, tot pendent de pintar, és: - 3 platoons de cossacs muntats - ok pintats - 3 platoons de cossacs desmuntats - ok pintats - 2 tachankas amb maxims - 1 bateria petita de 4 peces de suport proper per deixar pinned - 1 bateria gran de 4 peces - 1 bateria AT de 4 peces - 1 suport de 4 SU-85 deixats p'en Xiqui - OK, pintats!- 3 polikarpov I-15 - Carros per tots els canons per aprofitar les regles d'artilleria a cavall - Marcadors de pinned down amb baixes soviétiques Casi res!!!
Última edición por Molay el Lun Ene 25, 2010 2:01 pm, editado 3 veces | |
|
| |
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Lun Dic 07, 2009 1:38 pm | |
| Després d'aquests dies de festa, estic fent:
- 2 platoons de cossacs desmuntats, amb colors base, i sense detalls ni armes pintades. | |
|
| |
tigresa
Cantidad de envíos : 251 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 20/07/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Lun Dic 07, 2009 5:54 pm | |
| No te queda naaaaaa chaval!!!!!! Pero ánimo, todos estamos contigo | |
|
| |
major_konig
Cantidad de envíos : 77 Edad : 33 Localización : Madina Mayurca Fecha de inscripción : 04/03/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Mar Dic 08, 2009 9:19 pm | |
| lol!!!!!
Quina feinada!!!!!!!cavalleria a Fow!!!!!!!!!
Si voleu per nadal vos puc pintar uns quants cavalls si anau amb la feina al coll. | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Miér Dic 09, 2009 11:29 am | |
| Novetats després d’un dia de feina,
Tinc preparats per pintar 2 platoons de cossacs muntats.
He de dir que els de batlefront són molt guapos, venen en dues peces, cavall i cames + part superior del cos, ara, la fundició és xareca, i necessiten una feinada de dremel per que es puguin acoplar!!!! Dremel, llimats, fora rebaves, pegats damunt tablilles. Imprimats amb putty i spray.
Esper aquesta setmana adavantar els que tinc a peu i començar a pintar cavallets.
Salut,
Major_konig, gràcies per l'oferiment!! | |
|
| |
major_konig
Cantidad de envíos : 77 Edad : 33 Localización : Madina Mayurca Fecha de inscripción : 04/03/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Miér Dic 09, 2009 9:34 pm | |
| pos t'ho dic ben enserio | |
|
| |
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Jue Dic 10, 2009 7:54 pm | |
| Aquest Joan nostro segueix sense penjar cap foto del que pinta! | |
|
| |
steiner Admin
Cantidad de envíos : 214 Localización : Marratxi Fecha de inscripción : 27/02/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Jue Dic 10, 2009 10:39 pm | |
| Es todo mentira, solo le va la montaña | |
|
| |
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Dic 11, 2009 7:51 am | |
| - steiner escribió:
- Es todo mentira, solo le va la montaña
Començ a pensar que sí.... només va de muntanyencs i trenets... | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Dic 11, 2009 1:42 pm | |
| Miraré de fer un esforç aquest cap de setmana i fotografiar o dur-vos 'negritos', i és que no hi ha mes!! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Miér Dic 16, 2009 2:41 pm | |
| Aquests dies... Cavalls (que no cavallers) pintats al 80%. Com que a rel de la partida del dissabte em va agradar la llista que vaig provar he hagut de fer modificacions. La llista inicial es veurà modificada amb mes feines. Encara no hi ha fotos però tot arribarà. A veure que tal el dissabte.... Salut, | |
|
| |
major_konig
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Jue Dic 17, 2009 9:48 pm | |
| Si jugues amb aquest exercit a FOW, pot posarlis llances de cavalleria i q carreguin en close formation contra es panthers enemics de Kursk perk kom deim en Miquel i jo; a Fow TOT és possible.
Salut!!!! | |
|
| |
kelly Admin
Cantidad de envíos : 755 Edad : 46 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 26/02/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Dic 18, 2009 6:18 am | |
| - major_konig escribió:
- Si jugues amb aquest exercit a FOW, pot posarlis llances de cavalleria i q carreguin en close formation contra es panthers enemics de Kursk perk kom deim en Miquel i jo; a Fow TOT és possible.
Salut!!!! Excepte que en chiqui guanyi una partida.............. | |
|
| |
Bielius Admin
| |
| |
tigresa
Cantidad de envíos : 251 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 20/07/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Dic 18, 2009 10:20 pm | |
| Això es perque na Carmen l'estima molt....... Ya sabes desafortunado en el juego afortunado en amoresA ver que dice Carmen al respecto de los amores...... .... | |
|
| |
kelly Admin
Cantidad de envíos : 755 Edad : 46 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 26/02/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Dic 18, 2009 10:27 pm | |
| I no podriem repartir una miqueta????? PD: Un moderador serios ja diria que s'esta fent "offtopic" del post. | |
|
| |
tigresa
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Dic 18, 2009 10:32 pm | |
| ¿qué es eso de "offtopic"? Ez que zoy algo cazurra con el nuevo bokavularrio de forros | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Mar Ene 05, 2010 2:12 pm | |
| Bones, Despres de tants de dies de festa, he pintat (fora emplaquetar), 2 platoons de cossacs muntats i 2 platoons mes de cossacs desmuntats. Buf lo que em queda encara (m'estic posant el despertador a les 6:30 per pintar una mica abans d'anar a la feina ) Aquests dies vos cridaré per començar a demanar material per jugar de prestat i com a proxy Salut! | |
|
| |
kelly Admin
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Mar Ene 05, 2010 5:31 pm | |
| Anim mestre! ja veuras que el resultat valdra la pena. | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Jue Ene 14, 2010 1:54 pm | |
| Uep! No puc acabar a temps.
De moment estic acabant de pintar el 3er platoon de cossacs, muntats i desmuntats, i a mig fer unes HMGs, primer i segon al mando, i comissaris.
Per imprimar l'artilleria i les tachancas.
Per començar els SU-76.
¡Mesures desesperades!, pintaré les minis, però aferrades a bases sense finalitzar, sense terra ni herba.
Ja vos les mostraré.
Talueg! | |
|
| |
Bielius Admin
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Vie Ene 15, 2010 7:14 am | |
| Quin estrès! | |
|
| |
CHARLYNOHACESURF
Cantidad de envíos : 302 Fecha de inscripción : 27/02/2008
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Sáb Ene 16, 2010 9:31 pm | |
| Bueno Joan, si no te da tiempo a pintar los caballos cosacos, te llevo, y si rebasamos el Alamein, te dejo en el cáucaso. como veras, transportes han pasado el control de calidad de INDUSTRIAS JAVIER VON LEYVA, y no creo que nos dejen tirados... dia D-7 | |
|
| |
kelly Admin
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Sáb Ene 16, 2010 10:03 pm | |
| Ole Ole Ole! vaya despliegue, donde hay nivel poco podemos hacer los demas, se nota que las fuerzas del laureado mayor Pacuderian hay salido camino de Alcoy!! PD: Has sacado las fotos con tu camara???? ya me daras unas clases practicas de fotos! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Lun Ene 18, 2010 1:50 pm | |
| Enhorabuena por la columna, pude ver unos cuantos en persona, y la verdad es que los retoques finales a los vehículos y a las bases de Von Leyva le han dado mucha vida y han ganado en vistosidad. Como crítica constructiva, hubiera probado en los cristales pintarles un reflejo del horizonte en el estilo: Por mi parte ya tengo todas las baes y minis imprimadas, los su-76 todavía en el blister, a la espera de finalizar el último platoon cosaco, montado y desmontado, he avanzado pero no finalizado, y me pondré con las tachankas y artillerías. Salut! | |
|
| |
Molay
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! Jue Ene 21, 2010 1:37 pm | |
| Ahir tot lo dia pintant i vaig acabar a les 3 de la matinada. Tinc finalitzat el 3er platoon (muntat i desmuntat) i a mig pintar 4 tachankas (muntades i desmuntades), AA MG desmuntades, comandants i 2-in-C, comisaris, i una petita bateria de 4 canons. Els 4 su-76 encara són al blister. Aquest horabaixa els muntaré + imprimació negra, i demà, amb un spray verd, flitada per damunt i ja els finalitzaré de tornada. Quin stress!!! El dissabte els veureu tot juntets, les minis pintades però las bases no amb lo qual desllueixen però no n'hi ha mes. Salut, | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Camí d'Alcoi!!! | |
| |
|
| |
| Camí d'Alcoi!!! | |
|