| Samurais FOG | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
kelly Admin
Cantidad de envíos : 755 Edad : 46 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 26/02/2008
| Tema: Samurais FOG Lun Sep 21, 2009 4:33 pm | |
| Impresionante informe de batalla de FOG en 25mm. http://www.slitherine.com/forum/viewtopic.php?t=9454 PD: Se buscan voluntarios para probar FOG. | |
|
| |
major_konig
Cantidad de envíos : 77 Edad : 33 Localización : Madina Mayurca Fecha de inscripción : 04/03/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Lun Sep 21, 2009 6:18 pm | |
| Xiquiiiiii!!!!!
Quina troballa més bona que has feta! (sobretot per a jo XD)
mos hi hem de posar 1 dia d'aquests.
percert, havent vist les figures de perry: hem d fer qualque comanda o no.......ja diras coses
Ara me llegiré tot s'articles per veure mem quan surt s'expansió samurai de Fog.
Au ido!!!!!!!! A tope!!!!!
dew | |
|
| |
CHARLYNOHACESURF
Cantidad de envíos : 302 Fecha de inscripción : 27/02/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Vie Sep 25, 2009 2:50 pm | |
| Lluis , ya ha salido el libro de tus samurais http://www.ospreypublishing.com/store/Empires-of-the-Dragon_9781846036903
y la edición de fog traducida
http://www.ospreypublishing.com/store/Field-of-Glory---Spanish-Edition_9781846034879
por cierto, qué tal la prueba de Fog. | |
|
| |
kelly Admin
Cantidad de envíos : 755 Edad : 46 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 26/02/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Vie Sep 25, 2009 11:35 pm | |
| Gracias por las news Paco, sera cuestion de pedirse el libro en castellano y estuadiarselo. Sobre la prueba, una vez os fuisteis desmontamos la partida y nos dedicamos a probar los diferentes ejemplos del libro, y ya verdad es que muy bien, eso si, hay que empollarselo mas. Ya te mantendremos informado! | |
|
| |
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Lun Sep 28, 2009 1:41 pm | |
| Per quan la propera amb públic? Ara, mirant-vos bé les regles, jo voldria assistir | |
|
| |
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Lun Sep 28, 2009 6:43 pm | |
| - Kelly escribió:
- ... y la verdad es que muy bien ...
No sé si fiar-me.... | |
|
| |
major_konig
Cantidad de envíos : 77 Edad : 33 Localización : Madina Mayurca Fecha de inscripción : 04/03/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Miér Dic 09, 2009 9:46 pm | |
| Bones!
Ara ja tenim ses regles consolidades i adames un exemplar en cristia del reglament.
Per cert sobre els samurai. No es per fotre als DBMgamers pero ses llistes des samurai son molt mes "historiques" que a DBM donada la major quantiata d'habilitats que pot tenir un grup de batalla (BG).
(P.D.=Pos s'exemple des samurais perque es s'exercit q mes conec. Pot ser que als altres sigui millor la llista de DBM........).
P.D.2 La prova que farem sera a menos punts dels qui toquen ja que si es juga a 800 punts (torneig) suposaria jugar a 1.5 DMB en quant a miniatures i tampoc tenim massa temps si ganes d'estrujarmos es caparro... | |
|
| |
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: Samurais FOG Jue Dic 10, 2009 7:51 pm | |
| - major_konig escribió:
- Bones!
... un exemplar en cristia del reglament... Ets conscient del berenar que et menges dient això... ho dic perquè ja m'agradaria veure el FoG en l'ortodox Grec o en el domesticat Llatí i no en parlem en l'Arameu!! Això ho provoca la lleugeresa del llenguatge dels ebris de reglaments espirituosos*! *Nota: dit en el sentit d'aquell líquid que s'evapora a temperatures relativament baixes i que ingerit en grans quantitats embossa el cervell i desembossa les canonades! | |
|
| |
major_konig
| Tema: Re: Samurais FOG Lun Dic 14, 2009 4:57 pm | |
| Perdoni vosté, ho gran mestre del llenguatge !!. Si be a jo tambe m'agradaria veure com us llegiu el reglament de FoG en angles i aixi m'entenrdrieu per que dic cristia. Per que allo no es angles en prosa!!!!!!!!. Cordialment un servidor....... | |
|
| |
Bielius Admin
| Tema: Re: Samurais FOG Vie Dic 18, 2009 9:40 am | |
| UPS!! M'havia passat per alt això! - major_konig escribió:
- Perdoni vosté, ho gran mestre del llenguatge !!.
A veure... de mestre del llenguatge res de res! Que no he corregit ni gramàtica ni ortografia! El comentari era més bé d'Història, i es podria especificar encara més.... però no és la meva especialitat. Que un de és de Ciències i de les pures! Respecte de la Història... una simple afició indirecta, deguda sobretot a l'ofici a què em dedic i a la sobredosi de reglaments seriosos que he ingerit durant tants d'anys... d'aquí ve que m'hagi d'esbravar amb altres coses no tan serioses ni espirituoses! - major_konig escribió:
- Si be a jo tambe m'agradaria veure com us llegiu el reglament de FoG en angles i aixi m'entenrdrieu per que dic cristia. Per que allo no es angles en prosa!!!!!!!!.
Tranquil, he begut reglaments en anglès infumables... ups, hauria d'haver dit no-potables... però com que eren de paper... i he sobreviscut... això sí, no vaig millorar gens ni mica la comprensió que tenia de l'anglès i fins i tot vaig perdre'n l'ús de la paraula durant un temps!! - major_konig escribió:
- Cordialment un servidor.......
Ara mateix m'hauríeu d'aclarir de quin tipus de servidor xerrau... ja que no és el mateix dirigir-me a un digne Servidor del Caos, sobretot nat a Melnibone, o d'un Servidor de de l'Informe Déu Primigeni Yog-Sothoth, Senyor de les Esferes Interdimensionals, que d'un servidor, en fi, d'aquells que subjectaven els cavalls quan el cavaller es disposava a lluitar a peu... ja m'entens. Salut i seny!! | |
|
| |
major_konig
| Tema: Re: Samurais FOG Sáb Dic 19, 2009 9:11 pm | |
| ................ tu guanyes........... bon nadal a tothom!!!!!! (melchor) (gaspar) y (baltasar) XD | |
|
| |
kelly Admin
| Tema: Re: Samurais FOG Dom Dic 20, 2009 11:49 am | |
| Per cert LLuis, molt bona partida de FOG, crec que es la primera partida oficial, i va ser tot un exit, i mes cuant es tenen bones tirades. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Samurais FOG | |
| |
|
| |
| Samurais FOG | |
|