DESPERTA FERRO!!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DESPERTA FERRO!!

FORO DEDICADO A LA ASOCIACION CULTURAL DE MODELISMO HISTORICO Y DE FICCION ILLES BALEARS. Estamos en C/Armador Valentí,23. Palma de Mallorca (Viernes y sabados tarde a partir de las 16 h).
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 presentaciò

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Jaume Berenguer




Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 10/09/2009

presentaciò Empty
MensajeTema: presentaciò   presentaciò Icon_minitimeJue Sep 10, 2009 9:57 pm

hola ha tots soc un chicot de Benissa un poble de la provincia d'Alacant li pegue al warhamer(cada volta menys:roll: ) i al FoW (cada volta mes Laughing ) a mes de algun projecte que tinc en marxa

be mes que res em passe per aci pera deixar-vos la programació de unes jornades que faig

en fi fins ara i que rulen be els daus
Volver arriba Ir abajo
Bielius
Admin
Bielius


Cantidad de envíos : 267
Edad : 51
Localización : · CIVTAT ·
Fecha de inscripción : 05/03/2008

presentaciò Empty
MensajeTema: Re: presentaciò   presentaciò Icon_minitimeVie Sep 11, 2009 8:03 pm

Gràcies per ser per aquí i ben trobat!

Mos llegim!!

Salut!!
Volver arriba Ir abajo
Molay

Molay


Cantidad de envíos : 337
Edad : 84
Localización : Normalment a la lluna
Fecha de inscripción : 03/03/2008

presentaciò Empty
MensajeTema: Re: presentaciò   presentaciò Icon_minitimeVie Sep 11, 2009 8:43 pm

Benvingut siau!!

Ens cauen una mica enfora aquestes jornades, no obstant, el proper gener ens anem 8 integrants del club al torneig de FOW d'Alcoi.

Si t'animes a venir el proper dissabte a les que muntem trobaras mes gent d'Alacant. Cool

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Jaume Berenguer




Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 10/09/2009

presentaciò Empty
MensajeTema: Re: presentaciò   presentaciò Icon_minitimeVie Sep 11, 2009 10:19 pm

m'agradaria poder anar però de moment tinc cubert el cupo de permisos amb tot el foolo de fer les jornades, a les de alcoi si que vaig i gugare en els meus paraques americans
Volver arriba Ir abajo
Molay

Molay


Cantidad de envíos : 337
Edad : 84
Localización : Normalment a la lluna
Fecha de inscripción : 03/03/2008

presentaciò Empty
MensajeTema: Re: presentaciò   presentaciò Icon_minitimeVie Sep 11, 2009 10:27 pm

Idó a Alcoi ens coneixeras,

Ens resconeixeras per que serem els que xerren raro i ho miren tot amb ulls molt oberts i amb cara de desorientats Laughing

Ja ens publicaras un link amb les fotos i els resultats del torneig.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





presentaciò Empty
MensajeTema: Re: presentaciò   presentaciò Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
presentaciò
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Presentació

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DESPERTA FERRO!! :: GENERAL :: PRESENTACIONES-
Cambiar a: