Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Market Garden per RF Vie Mayo 08, 2009 3:46 pm | |
| Ja ha sortit el llibre de Market Garden... però sorpresa! És una còpia escaneritzada del que està descatalogat! http://www.rapid-fire.uk.com/books.htm A Caliver encara queden còpies en paper... poquets. http://www.caliverbooks.com/bookview.php?c38a287492330c925fec5a421c1d767b&id=15823&subcatcode=H&subcatno=74 | |
|
Le Duc
Cantidad de envíos : 184 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 30/09/2008
| Tema: Re: Market Garden per RF Lun Mayo 11, 2009 6:48 pm | |
| Estimat Bielius, Si estas interesat en fer-li una ullada a aquest llibret, el nostre amic Paco te el que a un temps va ser meu... fa temps que li vaig deixar i no he sabut res mes d'ell. Per això, ja no estic segur si es meu o no, però es cert que en Paco te tot el meu permís per tenirlo tot el temps que vulgui. Si montau qualque cosa de Market-Garden, avisau-me, m'agradaria veurer-lo. Una abraçada. | |
|
Peter Blood
Cantidad de envíos : 16 Fecha de inscripción : 28/02/2008
| Tema: Re: Market Garden per RF Mar Mayo 19, 2009 4:30 pm | |
| En Miquel té la versió en PDF, la vaig dur al club fa 2 dissabtes. | |
|
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: Market Garden per RF Mar Mayo 19, 2009 6:58 pm | |
| - Le Duc escribió:
- Estimat Bielius,
Si estas interesat en fer-li una ullada a aquest llibret, el nostre amic Paco te el que a un temps va ser meu... fa temps que li vaig deixar i no he sabut res mes d'ell. Per això, ja no estic segur si es meu o no, però es cert que en Paco te tot el meu permís per tenirlo tot el temps que vulgui.
Si montau qualque cosa de Market-Garden, avisau-me, m'agradaria veurer-lo.
Una abraçada. Ups! Perdonau que no contestàs abans... se'm va passar per alt És una campanya molt interessant, òbviament si dus els britànics que quedaren abandonats a Arnhem Esper en un futur no molt llunyà, poder tenir qualque cosa pintada... per ara tenim l'Hongarès de la 2ª i algun per la 1ª | |
|
Bielius Admin
| Tema: Re: Market Garden per RF Mar Mayo 19, 2009 6:58 pm | |
| - Peter Blood escribió:
- En Miquel té la versió en PDF, la vaig dur al club fa 2 dissabtes.
Em sona que en Paco va dur el llibre també... | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Market Garden per RF | |
| |
|