Pau
Cantidad de envíos : 13 Localización : Palma de Mallorca Fecha de inscripción : 02/05/2008
| Tema: DBMM xp+1 pero -si el otro +1 Sáb Ago 23, 2008 1:54 pm | |
| En fin , he enviado un email a algunos de vosotros comentando precisamente lo que pongo como título.
Tras echar un vistazo al reglamento del dbmm , me ha quedado claro que hay cosas muy interesantes y que parecen divertidas, pero Por Dios¡¡ quien narices es capaz de entender los factores y condiciones que influyen en cualquier combate ???
Madre mia son como un psicotécnico, me parece que se ha enredado tremendamente con este reglamento, no he conseguido entender casi nada .
Bueno, no contéis conmigo para este reglamento por lo menos hasta dentro de mucho tiempo, mientras tanto prepararé mis ejércitos para rapid fire y mis equipos de bloodbowl que son más sencillos de jugar y no hace falta que me tome una pastilla contra la migraña antes de leer el reglamento.
Última edición por Pau el Jue Dic 15, 2011 11:22 pm, editado 1 vez | |
|
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: DBMM xp+1 pero -si el otro +1 Lun Ago 25, 2008 11:11 am | |
| Bones, Ho has explicat perfectament!!! Darrera de moltes modificacions hi la seva lògica (jo estic molt d’acord amb la nova aproximació de lluitar en pendent, ara depen del torn, em sembla mes real) però ha llevat agilitat al joc. Si substituïm totes les taules i modificadors per mes tirades de daus seria mes simple i seria la solució, ¿qui s’anima a provar el FOG? Idò si ara estàs tendre a DBMM és el moment de jugar amb tu, ja diràs coses! Talueg! | |
|
major_konig
Cantidad de envíos : 77 Edad : 33 Localización : Madina Mayurca Fecha de inscripción : 04/03/2008
| Tema: Re: DBMM xp+1 pero -si el otro +1 Lun Sep 29, 2008 8:25 pm | |
| bones! Els meus gladuis estan pintats i preparats per derramar sang macedonia o turca! dew i salut | |
|
Bielius Admin
Cantidad de envíos : 267 Edad : 52 Localización : · CIVTAT · Fecha de inscripción : 05/03/2008
| Tema: Re: DBMM xp+1 pero -si el otro +1 Mar Sep 30, 2008 3:21 pm | |
| Això que diu en Pau, i que confirma en Molay té un motiu més profund del que pensam... Jugant la quarta partida me n'he adonat que el vertader motiu és perquè així es crea addicció, i ho explic: - Com que és tan difícil recordar res de bones a primeres t'obliga a jugar amb les regles amb la mà i no t'oblides de res
- Com que vols agafar agilitat aviat i no haver d'agafar les regles contínuament per a qualsevol resultat, et veus absorbit pel reglament i el repasses una vegada i una altra i jugues sempre que pots per així poder memoritzar correctament tots i cadascun dels fotuts modificadors!
Això sí, no mos hem d'emocionar massa, perquè quan en Barker vegi que la cosa va fina traurà una nova versió... l'1.01 i tot tornarà a començar! P.S.: major_kpnig, què són "gladuis" ? | |
|
major_konig
Cantidad de envíos : 77 Edad : 33 Localización : Madina Mayurca Fecha de inscripción : 04/03/2008
| Tema: resposta a en bielius Mar Sep 30, 2008 6:11 pm | |
| Es es tipus d'espasa que utilitzaven els romans.
dew i salut | |
|
Molay
Cantidad de envíos : 337 Edad : 85 Localización : Normalment a la lluna Fecha de inscripción : 03/03/2008
| Tema: Re: DBMM xp+1 pero -si el otro +1 Mar Sep 30, 2008 7:26 pm | |
| Bones, Jo coneixia la gladius que deu ser cosina germana de la teva Per aquesta setmana tinc compromés una partida del Desafío (2 6-1 mes i ja hauré acabat ) Segur que qualcú s'anima per estrenar-los, jo els vull veure acabats el dissabte. Ens veiem!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: DBMM xp+1 pero -si el otro +1 | |
| |
|