DESPERTA FERRO!!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DESPERTA FERRO!!

FORO DEDICADO A LA ASOCIACION CULTURAL DE MODELISMO HISTORICO Y DE FICCION ILLES BALEARS. Estamos en C/Armador Valentí,23. Palma de Mallorca (Viernes y sabados tarde a partir de las 16 h).
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Samurais FOG

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
kelly
Admin
kelly


Cantidad de envíos : 755
Edad : 46
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 26/02/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeLun Sep 21, 2009 4:33 pm

Impresionante informe de batalla de FOG en 25mm.

http://www.slitherine.com/forum/viewtopic.php?t=9454

PD: Se buscan voluntarios para probar FOG. Cool Cool
Volver arriba Ir abajo
https://despertaferro.superforo.net
major_konig

major_konig


Cantidad de envíos : 77
Edad : 32
Localización : Madina Mayurca
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeLun Sep 21, 2009 6:18 pm

Xiquiiiiii!!!!!

Quina troballa més bona que has feta! (sobretot per a jo XD)

mos hi hem de posar 1 dia d'aquests.

percert, havent vist les figures de perry: hem d fer qualque comanda o no.......ja diras coses

Ara me llegiré tot s'articles per veure mem quan surt s'expansió samurai de Fog.

Au ido!!!!!!!! A tope!!!!!

dew
Volver arriba Ir abajo
CHARLYNOHACESURF

CHARLYNOHACESURF


Cantidad de envíos : 302
Fecha de inscripción : 27/02/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeVie Sep 25, 2009 2:50 pm

Lluis , ya ha salido el libro de tus samurais
http://www.ospreypublishing.com/store/Empires-of-the-Dragon_9781846036903

y la edición de fog traducida

http://www.ospreypublishing.com/store/Field-of-Glory---Spanish-Edition_9781846034879


por cierto, qué tal la prueba de Fog.
Volver arriba Ir abajo
kelly
Admin
kelly


Cantidad de envíos : 755
Edad : 46
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 26/02/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeVie Sep 25, 2009 11:35 pm

Gracias por las news Paco, sera cuestion de pedirse el libro en castellano y estuadiarselo. Very Happy
Sobre la prueba, una vez os fuisteis desmontamos la partida y nos dedicamos a probar los diferentes ejemplos del libro, y ya verdad es que muy bien, eso si, hay que empollarselo mas. Laughing
Ya te mantendremos informado!
Volver arriba Ir abajo
https://despertaferro.superforo.net
Molay

Molay


Cantidad de envíos : 337
Edad : 84
Localización : Normalment a la lluna
Fecha de inscripción : 03/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeLun Sep 28, 2009 1:41 pm

Per quan la propera amb públic?

Ara, mirant-vos bé les regles, jo voldria assistir Smile
Volver arriba Ir abajo
Bielius
Admin
Bielius


Cantidad de envíos : 267
Edad : 51
Localización : · CIVTAT ·
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeLun Sep 28, 2009 6:43 pm

Kelly escribió:
... y la verdad es que muy bien ...

No No sé si fiar-me....
Volver arriba Ir abajo
major_konig

major_konig


Cantidad de envíos : 77
Edad : 32
Localización : Madina Mayurca
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeMiér Dic 09, 2009 9:46 pm

Bones!

Ara ja tenim ses regles consolidades i adames un exemplar en cristia del reglament.

Per cert sobre els samurai. No es per fotre als DBMgamers pero ses llistes des samurai son molt mes "historiques" que a DBM donada la major quantiata d'habilitats que pot tenir un grup de batalla (BG).

(P.D.=Pos s'exemple des samurais perque es s'exercit q mes conec. Pot ser que als altres sigui millor la llista de DBM........).

P.D.2 La prova que farem sera a menos punts dels qui toquen ja que si es juga a 800 punts (torneig) suposaria jugar a 1.5 DMB en quant a miniatures i tampoc tenim massa temps si ganes d'estrujarmos es caparro...
Volver arriba Ir abajo
Bielius
Admin
Bielius


Cantidad de envíos : 267
Edad : 51
Localización : · CIVTAT ·
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeJue Dic 10, 2009 7:51 pm

major_konig escribió:
Bones!
... un exemplar en cristia del reglament...

Ets conscient del berenar que et menges dient això... ho dic perquè ja m'agradaria veure el FoG en l'ortodox Grec o en el domesticat Llatí i no en parlem en l'Arameu!!

Això ho provoca la lleugeresa del llenguatge drunken dels ebris de reglaments espirituosos*!



*Nota: dit en el sentit d'aquell líquid que s'evapora a temperatures relativament baixes i que ingerit en grans quantitats embossa el cervell i desembossa les canonades!
Volver arriba Ir abajo
major_konig

major_konig


Cantidad de envíos : 77
Edad : 32
Localización : Madina Mayurca
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeLun Dic 14, 2009 4:57 pm

Perdoni vosté, ho gran mestre del llenguatge !!. Cool

Si be a jo tambe m'agradaria veure com us llegiu el reglament de FoG en angles i aixi m'entenrdrieu per que dic cristia. Per que allo no es angles en prosa!!!!!!!!.

Cordialment un servidor....... Smile
Volver arriba Ir abajo
Bielius
Admin
Bielius


Cantidad de envíos : 267
Edad : 51
Localización : · CIVTAT ·
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeVie Dic 18, 2009 9:40 am

UPS!!

M'havia passat per alt això! Sleep


major_konig escribió:
Perdoni vosté, ho gran mestre del llenguatge !!. Cool

A veure... de mestre del llenguatge res de res! Que no he corregit ni gramàtica ni ortografia! No

El comentari era més bé d'Història, i es podria especificar encara més.... però no és la meva especialitat.

Que un de és de Ciències i de les pures! study

Respecte de la Història... una simple afició indirecta, deguda sobretot a l'ofici a què em dedic i a la sobredosi de reglaments seriosos que he ingerit durant tants d'anys... d'aquí ve que m'hagi d'esbravar amb altres coses no tan serioses ni espirituoses! drunken


major_konig escribió:
Si be a jo tambe m'agradaria veure com us llegiu el reglament de FoG en angles i aixi m'entenrdrieu per que dic cristia. Per que allo no es angles en prosa!!!!!!!!.

Tranquil, he begut reglaments en anglès infumables... ups, hauria d'haver dit no-potables... però com que eren de paper... i he sobreviscut... això sí, no vaig millorar gens ni mica la comprensió que tenia de l'anglès i fins i tot vaig perdre'n l'ús de la paraula durant un temps!!


major_konig escribió:
Cordialment un servidor....... Smile

Ara mateix m'hauríeu d'aclarir de quin tipus de servidor xerrau... ja que no és el mateix dirigir-me a un digne Servidor del Caos, sobretot nat a Melnibone, o d'un Servidor de de l'Informe Déu Primigeni Yog-Sothoth, Senyor de les Esferes Interdimensionals, que d'un servidor, en fi, d'aquells que subjectaven els cavalls quan el cavaller es disposava a lluitar a peu... ja m'entens. scratch

Salut i seny!!
Volver arriba Ir abajo
major_konig

major_konig


Cantidad de envíos : 77
Edad : 32
Localización : Madina Mayurca
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeSáb Dic 19, 2009 9:11 pm

................ Suspect

tu guanyes...........


bon nadal a tothom!!!!!! santa king(melchor) queen(gaspar) y afro (baltasar) XD
Volver arriba Ir abajo
kelly
Admin
kelly


Cantidad de envíos : 755
Edad : 46
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 26/02/2008

Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitimeDom Dic 20, 2009 11:49 am

Per cert LLuis, molt bona partida de FOG, crec que es la primera partida oficial, i va ser tot un exit, i mes cuant es tenen bones tirades. Very Happy
Volver arriba Ir abajo
https://despertaferro.superforo.net
Contenido patrocinado





Samurais FOG Empty
MensajeTema: Re: Samurais FOG   Samurais FOG Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Samurais FOG
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DESPERTA FERRO!! :: REGLAMENTOS :: FIELD OF GLORY-
Cambiar a: