DESPERTA FERRO!!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DESPERTA FERRO!!

FORO DEDICADO A LA ASOCIACION CULTURAL DE MODELISMO HISTORICO Y DE FICCION ILLES BALEARS. Estamos en C/Armador Valentí,23. Palma de Mallorca (Viernes y sabados tarde a partir de las 16 h).
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 DBMM GAMES DAY A BARCELONA

Ir abajo 
+2
kelly
Megas Domestikos
6 participantes
AutorMensaje
Megas Domestikos
Admin
Megas Domestikos


Cantidad de envíos : 143
Localización : Son Ferriol
Fecha de inscripción : 27/02/2008

DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitimeMar Sep 23, 2008 9:46 pm

El passat dissabte una delegació del DESPERTA FERRO! va assistir al DBMM Games Day organitzat pels companys de l'ALPHA-ARES de Barcelona. Va ser una magnífica oportunitat per intercanviar opinions i experiències entre jugadors continentals i illencs i aprofitar per rompre la nostra proverbial endogàmia al joc.

Vam jugar dues partides per hom, amb resultats desiguals però globalmet dignes per la representació mallorquina (gràcies, Joan, per salvar-nos la cara!).

Així, en Joan va vèncer amb els seus turcs als dos contrincants (Early German i Khurasanian). Com veis no té pietat ni amb els de la seva mateixa religió.

En Toni va dur la pitjor part, ja que els seus esforçats cavallers varen ser engolits per les masses germàniques i pels pèrfids centreasiàtics (com en Joan, es va pegar amb l'Early Geman i amb el Khurasanian).

Els meus macedònics no es lluiren gaire: empataren amb els Huns (però els seus cavalls estàven rebentats de tant de córrer davant les meves piques!) i foren derrotats pels Pre-Feudal Scots (els meus piquers estàven rebentats de tant de córrer darrere els huns!).

Resultats parcials a banda, el global de la jornada va ser l'esperat: ens ho vam passar extraordinàriament bé i vam riure força, fins i tot abans de les cerveses del dinar. Per cert, molt bò el sushi!

Ara, unes quantes fotos per donar color al tema.

Alexandre intentant conquerir Escòcia
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Macedo10

Cavalleria Khurasan
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Khuras10

¡Aitor, quiero ver un bagaje come éste en la próxima partida!
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Bagatg10

Khurasan vs. Polonesos
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Hongar10

Els dos generals, amistosament reunits després de la batalla.
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Els_do10

El repòs dels guerrers.
DBMM GAMES DAY A BARCELONA El_rep10

Els successors macedònics també intenten conquerir Escòcia.
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Macedo11

Mc Xavi i jo, després de la meva derrota. Afortunadament, no es veu el punyal...
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Mc_xav10

Vista general del show
DBMM GAMES DAY A BARCELONA Vista_10

No me crec que aquí hi juguin!
DBMM GAMES DAY A BARCELONA 2_gm_110

Per acabar, donar les gràcies als companys de l'ALPHA-ARES per la seva hospitalitat i el seu fair play. Molt especialment, agrair a David Cantó (Alma Mater de la jornada) la seva paciència amb tots els que, sistemàticament, el consultavem a ell en lloc de les regles!
Volver arriba Ir abajo
kelly
Admin
kelly


Cantidad de envíos : 755
Edad : 46
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 26/02/2008

DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: Re: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitimeMiér Sep 24, 2008 12:36 pm

No em crec lo de les victoriés de Joan, es mes, segur que ell estava resacos tirat per Barcelona, sino diguem com es que tant tu com Toni sortiu a les fotos amb els vostres adversaris i Joan nomes surt a una i de "refilon".... Question Cool

Jejejejejejejeje, res res, enhorabona la seleccio mallorquina de DBMM. xDDDDD
Volver arriba Ir abajo
https://despertaferro.superforo.net
steiner
Admin
steiner


Cantidad de envíos : 214
Localización : Marratxi
Fecha de inscripción : 27/02/2008

DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: Re: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitimeMiér Sep 24, 2008 7:27 pm

Enhorabuena, Joan a ver si sigues con tu racha en Alcoy, creo que a la proxima deberiais llevar a aitor quizas sea mejor general adjunto que vosotros. Very Happy
Volver arriba Ir abajo
CHARLYNOHACESURF

CHARLYNOHACESURF


Cantidad de envíos : 302
Fecha de inscripción : 27/02/2008

DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: Re: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitimeMiér Sep 24, 2008 7:42 pm

SÓLO POR VER ESE PEAZO DE CLUB VALE LA PENA EL VIAJE , SE NOTA QUE OS LO PASASTEIS DE VICIO, A PESAR DE ALGUNA QUE OTRA DERROTA Laughing ,
YA ESTAMOS TARDANDO EN ORGANIZAR UN GAMES DAY, EN MALLORCA Y COMPARTIR BATALLITAS CON NUESTROS COLEGAS DE LA METRÓPOLI.

UN SALUDO A TODOS.
Volver arriba Ir abajo
Molay

Molay


Cantidad de envíos : 337
Edad : 84
Localización : Normalment a la lluna
Fecha de inscripción : 03/03/2008

DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: Re: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitimeMiér Sep 24, 2008 9:46 pm

Bones,

Afegir les meves impressions (per 2ona vegada, la 1ª es va perdre amb la caiguda del foro Mad )

Una molt bona experiència, molt necessària (les endogàmies és lo que tenen, cada vespre sopar paella.... Wink ), vàrem conèixer gent, posàrem cara a d'altres, confirmàrem que En David és una enciclopèdia viventa del DBMM Very Happy

He d'afegir que ademés vaig guanyar les dues partides fora tenir cap mando disheartened cheers fins i tot vaig tenir sort amb els daus (a Palma només tinc sort amb En Lluis i En Toni i ja estava bé!)

El club de l'Alpha Ares és una passada de gent disfrutant del vici, em vaig trobar amb En PierreDeveraux i el vaig saludar.

Només fer dues petites ressenyes, les taules i l'escenografia són millorables, el 2D ja no està de moda i aquests nois no fan libacions ni ofrenes al Deus abans de començar les partides affraid

A veure quan montem un torneig/games day/DBA/lo que sigui... per convidar als nostres veinats a conèixer les nostres instal·lacions.

Ens veiem!!! afro
Volver arriba Ir abajo
erwin

erwin


Cantidad de envíos : 6
Edad : 57
Localización : Gava (al ladito de Barcino)
Fecha de inscripción : 08/09/2008

DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: Re: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 11:52 am

Hola a tots, lol!

fantàstiques fotos, jo també vaig disfrutar d'una jonada molt instructiva i genial per conèixer gent tan maca com vosaltres.
Malgrat que els meus macedònics també van patir amb els Scots, a la tarda encara van tenir forces per perseguir als Huns (efectivament, els seus cavalls eren rebentats) llàstima que no varem tenir temps d'acabar la batalla.

Moltes gràcies per venir i compartir els vostres exércits i la vostra simpatia. bounce

Estic segur que ens tornarem a trobar Very Happy Very Happy Very Happy
Volver arriba Ir abajo
http://www.soldados-viejos.blogspot.com/
Contenido patrocinado





DBMM GAMES DAY A BARCELONA Empty
MensajeTema: Re: DBMM GAMES DAY A BARCELONA   DBMM GAMES DAY A BARCELONA Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
DBMM GAMES DAY A BARCELONA
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» II DBMM Games Day de Barcelona.
» III DBMM Games Day de Barcelona 2011
» Barcelona DBMM Games Day 2015
» DBMM Games Day Barcelona 2013
» Barcelona DBMM Games Day 2012

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DESPERTA FERRO!! :: GENERAL :: NOTICIAS-
Cambiar a: