DESPERTA FERRO!!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DESPERTA FERRO!!

FORO DEDICADO A LA ASOCIACION CULTURAL DE MODELISMO HISTORICO Y DE FICCION ILLES BALEARS. Estamos en C/Armador Valentí,23. Palma de Mallorca (Viernes y sabados tarde a partir de las 16 h).
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Presentació

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Von Mercy

Von Mercy


Cantidad de envíos : 21
Fecha de inscripción : 19/07/2008

Presentació Empty
MensajeTema: Presentació   Presentació Icon_minitimeSáb Jul 19, 2008 11:42 pm

Bon vespre a tots:

He trobat aquest foro de Wargames per la revista Wargames soldados y estrategia.

Fa ja bastants d'anys que tinc aquest hobby, però mai havia contactat amb altre gent que s'hi dediqués.
Tinc aproximadament unes mil figures de plom de escala 25/28 mm de diferents marques 8Wargames Foundry, Essex, Dixon, Hot spur i Mirliton) pertanyents a les Guerres de Italia, Guerra Civil Anglesa i de la LLiga de Ausburg. Pel que veis el meu període de la història preferit és el que els anglesos denominen Pike and Shot, jo prefereix dir Renaixement.

Sol jugar tot sol, a vegades puc replegar un parent, amic, benefactor i ho faig jugar amb jo.

Jug amb un joc de regles fet per jo mateix recollint bocins de per aquí bocins de per allà, que en permeten jugar campanyes de aquest període fent batalles campals, setges i batalles navals.

Si vos interessa aquest període tinc regles traduïdes del anglès per jugar batalles, setges i navals, a més de traduir llibres del anglès. El darrer que he traduït es un de Batalles de la Guerra de Successió Espanyola, escrit a finals del segle XIX, que ja no se edita, si esteis interessats vos ho puc passar.

Be ja vos he contat tota sa meva vida de Wargames, estire a la guait del vostro foro.

Fins ara.

P.D. : si puc qualque dissabte passaré per la direcció a visitar-vos.

adeu, fins aviat.
Volver arriba Ir abajo
http://elsdotzeapostols.blogspot.com
kelly
Admin
kelly


Cantidad de envíos : 755
Edad : 46
Localización : Palma de Mallorca
Fecha de inscripción : 26/02/2008

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDom Jul 20, 2008 12:37 am

Bones Von Mercy, tot un plaer tenirte per aquest foro, si un dissabte pots passar per el club molt millor, aixi parlam una estona i ens coneixem en persona. Ens tens a la teva disposiciò. xD
Volver arriba Ir abajo
https://despertaferro.superforo.net
aitor!




Cantidad de envíos : 41
Edad : 31
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Presentació Empty
MensajeTema: !!   Presentació Icon_minitimeDom Jul 20, 2008 12:56 pm

Y si te sientes tan impaciente que no puedes esperar mas, este mismo sabado en la escuela de Valldemossa montaremos algunos miembros del club una serie de batallas.Tendremos siglo XVIII ( suecos y rusos) y segunda guerra mundial( campaña de Tunez)como poco.estaremos desde la mañana hasta la tarde.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Presentació
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» presentaciò

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DESPERTA FERRO!! :: GENERAL :: PRESENTACIONES-
Cambiar a: